Szállítási lehetőségek
Házhozszállítás Futárszolgálattal (Másnapi szállítás)
Ennél a szállítási módnál mi választjuk ki a legkedvezőbb, leggyorsabb rendelkezésre álló futárszolgálatot.
15 000 Ft felett ingyenes a házhozszállítás.
12 óráig leadott rendelésnél másnapi szállítással kézhez kaphatod a csomagodat.
A rendelésről visszaigazolást küldünk, a befizetés beérkezése után kerül csomagolásra a megrendelés, és veszi át a futárszolgálat.
További értesítést a csomag pontos érkezéséről az adott futárszolgálat fog küldeni. Nagyon fontos a pontos címzés, kaputelefon, elérhetőség feltüntetése.
Házhozszállítás MPL futárszolgálattal
15000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a házhozszállítás.
A házhozszállítás az MPL futárszolgálattal történik.
A megrendelt terméket a Magyar Posta MPL Futárszolgálata kézbesíti. Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a második kézbesítési kísérlet is ingyenes. A küldeményeket sikertelen kézbesítés esetén a posta alkalmazottja írásos értesítést hagy a postaládában, mellyel a helyileg illetékes postahivatalban személyesen is átvehető a csomag az értesítőben leírtak szerinti helyen max. további 5 munkanapig.
Amennyiben a postán 5 munkanapig való tárolási idő alatt sem történik meg az átvétel, a csomag visszakerül hozzánk.
Kérlek, hogy rendeléskor munkaidőben - azaz 08.00- 17.00 óra között - elérhető kiszállítási címet és telefonszámot adj meg.
Ha a csomagot nem kapod meg, vagy nem értesülsz az érkezéséről az általunk visszaigazolt időn túl maximum 1 munkanappal, úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezd, hogy azonnal intézkedhessek. A letét után 5 munkanappal visszaküldik nekünk a csomagot
Web: www.posta.hu
Csomag nyomonkövetés: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
(Csomagszámot kiküldjük emailben vagy elkérheted a hello@komfortosiroda.hu email címen)
Postára történő szállítás (Postán maradó szolgáltatás)
Ha a házhozszállítás nem megfelelő, kérd a Postán maradó szolgáltatást, ez esetben nem kell várni a szállítóra, hanem már a feladást követő munkanaptól bemehetsz érte a kijelölt postára. Itt is fontos, hogy figyeld az email fiókadat. Megrendeléskor ki kell választani a postahivatalt. Ha a Posta Pontszállítást választod, akkor ezzel azt vállalod, hogy bemész a csomagért a postára és ott veszed át személyesen az általunk visszaigazolt határidőn belül (4 munkanap fog a rendelkezésére állni). Postapont választása esetén a kijelölt postákon veheted át küldeményed. A feladástól számítva legfeljebb 5 munkanapon belül megérkezik a küldemény a címhez tartozó postahelyre, ahol 10 munkanapig átvehető. A házhoz kézbesítésre kísérletet nem tesznek.
Megrendelés után e-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről, ezután bármikor átvehető az adott postán nyitvatartási időben a termék.
Térképes lista a PostaPontokról: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso
MPL Csomagautomatába történő szállítás
Automatára címzett küldemény esetén az MPL sms-t vagy e-mailt küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez az automatánál bankkártyával kell rendezned az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vetted át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor sms-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kapsz arról, hogy csomagod melyik postán került elhelyezésre és azt meddig veheted át.
Foxpost Csomagautomatába szállítás
A Foxpost által végzett csomagszállítás és csomagautomata szolgáltatás minden esetben a Foxpost hatályos ÁSZF-jének
megfelelően és az abban megfogalmazott módokon történik.
A szállítás átfutási ideje átlagosan 1 munkanap.
Automatára címzett küldemény esetén a Foxpost küld sms-t vagy e-mailt (esetleg mindkettőt) a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal vehető ki az automatából. Amennyiben a csomag utánvét szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez az automatánál bankkártyával kell rendezned az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vetted át, a küldeményt visszaszállítják.
Fizetési lehetőségek
Minden egyes vásárlásról számlát állítok ki. Kérhetsz céges számlát is a vállalkozásod számára, ez esetben kérlek, mindenképp írd be az adószámodat!
A honlapon található árak a fogyasztók számára a végső árak. Áraink 0% áfát tartalmaznak.
Minden 15000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes a házhozszállítás.
Ha már visszaigazoltuk a megrendelésedet, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálod a bankszámlaszámomat és a megrendelés azonosítóját, melyre az átutalás során hivatkozni kell a közleményben. Miután a tranzakció megvalósult, vagyis miután az átutalt összeg megérkezik, átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak.
Előre utaláshoz szükséges bankszámla adataim:
Kedvezményezett neve: Szamák Annamária EV
Számlaszám: OTP 11710088-21464245
A közleménybe beírandó a rendelés azonosítója (pl. #100000029)
Fizetés banki átutalással
Megrendelésed átutalással is kiegyenlítheted.
Itt is láthatóvá teszem az előre utaláshoz szükséges bankszámla adataim:
Kedvezményezett neve: Szamák Annamária EV
Számlaszám: OTP 11710088-21464245
A közleménybe beírandó a rendelés azonosítója (pl. #100000029)
Megrendelést követően - ha a rendelés minden eleme kiszolgálhatóvá válik - egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk emailben, melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat:
-
bankszámlaszámomat,
-
valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.
A termékek átvétele, illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk.
Fizetés Bankkártyával
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházakban, mobil alkalmazásokban.
A bankkártyás fizetésnek számodra nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, így sem most és sem a jövőben nem szükséges külön költséggel kalkulálnod. A Barion egyenlegkezelés szintén ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Utánvét
Utánvét Postán
A megrendelt termék(ek)et az MPL kézbesíti, az átvett termék(ek) árát a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni.
A csomag átvételéhez személyi igazolvány szükséges, valamint ha nem a címzett veszi át, akkor meghatalmazás.
További fontos tudnivalók a kiküldött csomagokkal kapcsolatban:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és később egyet arról, hogy a megrendelésed átkerült a futárszolgálatnak, amely az esetek többségében következő munkanap megérkezik, de legkésőbb 2 munkanapon belül megérkezik.
Minden küldemény átvételkor kérjük ellenőrizni a csomag ép és sértetlen állapotát, amennyiben sérülés tapasztalható, vagy hiányos a csomag, jegyzőkönyvet kell felvetetni a kézbesítővel vagy a postahellyel, illetve meg kell tagadni a küldemény átvételét. Ennek meg nem valósulása és hiánya esetén nem áll módunkban törésre, tartalom elveszésére reklamációt elfogadni.
Ugyanazon címhelyről érkező, előzőleg átvétel nélkül visszaküldött megrendeléseket töröljük, és fenntartjuk a jogot ezen címhelyek részére előreutalásos rendszerben küldeni a terméket. Fenntartom a jogot, hogy saját megítélésem alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postázok, vagy egyáltalán nem kézbesíttetem ki a megrendelt termékeket.
Amennyiben a Komfortos Iroda Webáruház úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre.